Najczęściej zadawane

pytania i odpowiedzi

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na interesujące Cię pytanie, napisz do nas na: kontakt@kotono.pl

1. Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Nie, aby złożyć zamówienie nie jest konieczne rejestrowanie konta użytkownika w sklepie. Jednak jeśli założysz konto będziesz mieć możliwość wglądu do historii swoich zamówień.

2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas zakupów. Na bieżąco będziemy informować Cię o tym co dzieje się z Twoim zamówieniem. Gdy przesyłka będzie gotowa, prześlemy numer umożliwiający śledzenie paczki.

3. W jakim czasie otrzymam moje zakupy?

Zamówienia zazwyczaj są wysyłane w ciągu 2 do 7 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności.

4. Co mam zrobić, jeśli po dłuższym czasie przesyłka do mnie nie dotarła?

Najlepiej skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@kotono.pl – znajdziemy przyczynę.

5. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli zamówione produkty zostały już opłacone i chcesz anulować zamówienie, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, najlepiej wysyłając wiadomość na adres: kontakt@kotono.pl.

6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia realizowane poprzez płatności online należy uregulować w terminie do 3 dni, po złożeniu zamówienia. W przypadku braku płatności po 3 dniach, zamówienie zostaje anulowane. Jeśli płatność została dokonana po 3 dniach, poinformuj nas o tym, pisząc do nas na: kontakt@kotono.pl.

7. Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Oczywiście, na zwrot produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że produkty nie mogą być prane anie nie mogą nosić śladów użytkowania. Więcej na temat zwrotów i wymiany znajdziesz tutaj: LINK.

8. Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas na: kontakt@kotono.pl. Pomożemy!

Nie posiadasz konta?

Rejestracja

Nie można zarejestrować
X